ՈՒսումնական առաջին շրջանի ամփոփում

Ես Վարդան Պողոսյանն եմ: Ես բլոգավար եմ: Ես իմ բլոգը բացել եմ սեպտեմբերի քսանին: Ես կարողանում եմ շատ լավ օգտվել Word-ից, Paint-ից, բլոգից: Ես կարողանում եմ հղում ուղարկել: Կարողանում եմ  գունավորել բառը, հղում ավելացնել:

Մայրենի`  Ես կարողանում եմ կարդալ, հորինել հեքիաթ, հանելուկ, ասացվածք:  Մենք Ա. Խնկոյանի «Մկների ժողովը» հեքիաթը բեմադրել էինք, պատրաստել մկներին և խաղում էինք շիրմայի հետևում: Ես նամակ եմ գրել Ձմեռ պապաիկին, ձմռանը: Ես   մասնակցել եմ մայրենիի ֆլեշմոբերին:

Ես և շրջակա աշխարհ՝ մենք դիտել ենք ֆիլմ սառույցի մասին: Ես ուսումնասիրել եմ Արեգակնային համակարգը, գիտեմ՝ ինչու է երկինքը կապույտ:

Մաթեմատիկա՝ ես կարողանում եմ գումարել, հանել եռանիշ թվերը, բազմանիշ թվերը բազմապատկել միանիշով: Հորինել և լուծել խնդիրներ: Թվերը կլորացնում եմ մինչև մոտակա տասնյակը: Հաշվում եմ տարբեր երկրաչափական պատկերների Պարագիծը:

Ռուսերեն

Անգլերեն

Մարմնակրթություն՝ ես կարողանում եմ հեծանիվ վարել, և լողալ: Մենք Հյուսիսային դպրոցի հետ մրցել ենք:

ՈՒսումնական ճամփորդություն՝ Մենք գնալու ենք Կ. Ստանիսլավսկու անվան թատրոն  մյուզիքլ դիտելու:

Ես կարողանում եմ մտնել իմ դասընկերների բլոգները հետև ել:

Մենք մասնակցել ենք Հարիսայի ծեսին, Թթուդրիկի, Շարոցթաթխիկի ծեսին, Ամանորի ծեսին:

 

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով